Informacja Administratora

Na podstawie art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), Dz. U. UE. L. 2016.119.1 z dnia 4 maja 2016r., dalej RODO informuję:
1. dane Administratora i Inspektora Ochrony Danych znajdują się w linku „Ochrona danych osobowych”,
2. Pana/Pani dane osobowe w postaci adresu IP, są przetwarzane w celu udostępniania strony internetowej oraz wypełnienia obowiązków prawnych spoczywających na administratorze(art.6 ust.1 lit.c RODO),
3. jeżeli korzysta Pan/Pani z odnośnika na stronie będącego adresem e-mail placówki to zgadza się Pan/Pani na przetwarzanie danych w celu udzielenia odpowiedzi,
4. dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem,
5. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej,
6. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres i w zakresie niezbędnym do realizacji celu przetwarzania,
7. przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
8. ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,
9. podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest fakultatywne (dobrowolne) w celu udostępnienia strony internetowej,
10. Pana/Pani dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez Administratora, w tym profilowaniu.
zamknij

Rejestry, ewidencje, archiwa

Rejestry i ewidencje prowadzone w ramach działalności oświatowej przedszkola

  • dzienniki zajęć (grupowe)

  • dzienniki zajęć dodatkowych i specjalistycznych

  • ewidencja wychowanków

  • ewidencja zastępstw nauczycieli

  • ewidencja czasu pracy

  • rejestry i ewidencje związane z kontrolą realizacji obowiązku rocznego przygotowania przedszkolnego

Podstawa prawna ww. zbiorów: rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 19 lutego 2002 r. w sprawie sposobu prowadzenia przez publiczne przedszkola, szkoły i placówki dokumentacji przebiegu nauczania, działalności wychowawczej i opiekuńczej oraz rodzajów tej dokumentacji (z późn. zm.) Baza danych Systemu Informacji Oświatowej

Podstawa prawna zbioru danych: ustawa z 15 kwietnia 2011 r. o systemie informacji oświatowej

Rejestr wypadków

Podstawa prawna: § 50 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (z późn. zm.).

Archiwum przedszkola

  • akta osobowe

  • dzienniki zajęć przedszkola

  • protokoły z posiedzeń Rady Pedagogicznej wraz z uchwałami

  • obowiązkowe dokumenty z przebiegu procesu edukacyjnego

  • dokumenty księgowe

Informacje publiczne zawarte w rejestrach, ewidencjach i archiwach udostępniane są w trybie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.

Rejestry i ewidencje zawierające dane osobowe gromadzone są na podstawie dobrowolnie wyrażonej zgody osób, których dane dotyczą.

Podstawa prawna: art.23 ust.1 pkt 1 z dn. 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych.

Podmiot udostępniający informację:
Integracyjne Przedszkole Samorządowe nr 3 w Bełchatowie
odpowiada: Elżbieta Pietrykiewicz
data: 01-06-2015
wytworzył: Agnieszka Jędrychowska
data: 01-06-2015
data: 01-06-2015
Dziennik zmian strony

Wszystkie wersje tej strony:

W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.

  • 01-06-2015 - Utworzenie treści

Statystyka odsłon tej strony:

Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 491